دوره آنلاین بازاریابی نوین دیجیتالی
مهندس مهران توکلی
مدرس ELAP
کارشناسی مهندسی نرم افزار
کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری
مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای
مدرس بیش از 30 رشته کاربردی فناوری اطلاعات و صنعت
مدرس دانشگاه
مدرس آموزشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای
سخنران دوره های کارآفرینی، داده کاوی، بازاریابی، مهندس بازاریابی تولید محتوا
- معرفی موضوع کلاس آنلاین
- سرفصل مطالب
- زمان برگزاری
- نیازمندهای سخت افزاری و نرم افزاری
- کلاس آنلاین چیست؟
بازاریابی نوین دیجیتالی
در دنیای کنونی، اطلاعات فراوانی از طریق رسانه های مختلف انتقال می یابد. همین گستردگی استفاده از بازاریابی اینترنتی و بازاریابی الکترونیکی موجب شده است بسیاری از هزینه ها و مشکلات در جهت یافتن اطلاعات از بین برود ؛ و این در حالی است که این امکانات خود نیاز به داشتن دانش و استفاده صحیح از این امکانات و ظرفیتها است که همین موجب اهمیت آن می شود و لازم است صاحبان شرکتها و مدیران نسبت به دانشهای جدید آگاهی داشته و در جهت کسب آنها توسط خودشان و همچنین آموزش آنها برای کارکنان اهتمام داشته باشند.
در این دوره آموزشی با روشهای نوین بازاریابی دیجیتالی آشنا خواهید شد.
سرفصل مباحث این کلاس آنلاین به شرح زیر می باشد:
1- آشنایی با مفاهیم بازاریابی نوین دیجیتالی
- تعاریف بازاریابی اینترنتی
- انواع بازاریابی اینترنتی نوین
- کاربرد بازاریابی سنتی در بازاریابی دیجیتالی نوین
- بررسی عملکرد بازاریابی در حوزه کاری
- بالا بردن آگاهی ذینفعان در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر وب
2- ایجاد سایت بر اساس اصول بازاریابی
- آشنایی با ایجاد سایت بر اساس بازاریابی
- آشنایی با بهینه سازی سایت
- آشنایی با تولید محتوا
- روشهای برند سازی و اعتماد سازی در اینترنت
- استفاده از سایت به عنوان یک ابزار بازاریابی
3- کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی
- پیش نیازهای ارتباط با مشتریان CRM
- شرح وظایف یک واحد CRM
- انواع وظایف عملیاتی، تحلیلی و مشارکتی در CRM
- معنی و مفهوم و تعاریف CRM
- شناسایی اهداف سازمانی یک واحد CRM
4- رمزهای استخراج اطلاعات برای استراتژی بازاریابی
- آشنایی با داده کاوی
- روشهای داده کاوی در بازاریابی
- آشنایی با deep learning در بازاریابی
- تجزیه خوشه ای و طبقه ای برای تقسیم بندی بازار
- تجزیه و تحلیل بازاریابی توسط نقطه هدف در داده کاوی
- کاربرد هوش مصنوعی و شبکه های عصبی در بازاریابی
- روشهای deep learning در بازاریابی
زمان برگزاری تست فنی نیازمندهای نرم افزاری: چهارشنبه مورخ --------- ساعت 16 الی 18 (توصیه می شود جهت تست ورود به کلاس و بررسی عملکرد میکروفن و .... در زمان فوق وارد کلاس شوید)
روزهای برگزاری: دوشنبه و چهارشنبه
ساعت برگزاری: ساعت 18 الی 20
زمان شروع کلاس: پس از تکمیل ظرفیت
تعداد جلسات کلاس آنلاین: 10 جلسه
وسیله مورد نیاز: رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه
مرورگر (ترجیحا): گوگل کروم
نرم افزار جانبی مورد نیاز: افزونه کلاس مجازی (کلاس مجازی در بستر این نرم افزار اجرا می شود لذا خواهشمند است از لینک زیر و یا پس از ثبت نام در وبینار، از بخش داشبورد کاربر، دوره های من، وارد وبینار شده و از بخش دانلود نیازمندیهای نرم افزاری، متناسب با نوع وسیله مورد استفاده، مرورگر و افزونه کلاس مجازی مناسب را نصب فرمایید)
کلاس آنلاین (کلاس مجازی) مشابه کلاسهای حضوری می باشد با این تفاوت که شما به جای حضور در سالن، کلاس یا محل مشخصی برای شرکت در کلاس، از طریق ابزارهای الکترونیکی مختلف (مانند رایانه شخصی، لپ تاپ، تب لت و یا گوشی تلفن همراه) و با اتصال به اینترنت از هر مکانی که تمایل داشته باشید در این کلاسها شرکت می کنید. در این بین آموزشهای مجازی ایلپ با بکارگیری یکی از قدرتمندترین سامانه های وبینار و کلاس آنلاین دنیا، امکان ارائه صدا و تصویر استاد، ارائه مستندات آموزشی (pdf)، مانیتور استاد به صورت زنده را فراهم کرده و همچنین امکان پرسش و پاسخ بین کاربران و استاد وجود دارد. این سیستم با قابلیتهای متنوع خود کلاس حضوری را در فضای مجازی شبیه سازی می کند و بسیاری از محدودیتهای کلاس حضوری را حذف می نماید.
در هر کجا هستید از طریق اینترنت و با وسیله های مختلف در این کلاس آنلاین شرکت کنید!